כאן בוחרים רהיטים שיתאימו לעיצוב של הבית

אחד השלבים הכי מרגשים, מעניינים והרבה פעמים גם הכי קשים בתהליך של עיצוב בית חדש, הוא השלב בו אנחנו צריכים לבחור רהיטים חדשים. על פניו זה נשמע כמו שלב פשוט לחלוטין, אנחנו ניגשים אל חנות רהיטים, מסתכלים מה מציעים לנו, עד כמה זה נראה יפה, עד כמה יעיל ונוח לשימוש, ואנחנו כבר מחליטים אם זה מתאים לנו או לא.
העניין הוא שלפעמים זה הרבה מעבר לכך. הסיבה היא, ההיצע שקיים בשוק הוא גדול, ואנחנו צריך לסנן בין אופציות שונות. בין אם זה אומר שאנחנו צריכים לבחור בין רהיטים מקטלוג לרהיטים בעיצוב אישי, בין רהיטים מעץ מלא לרהיטים מתרכובות של עצים או מחומרים אחרים, וכמובן אנחנו צריכים גם להחליט על נקודות אחרות שיכולות להשפיע עלינו.
בחירת רהיטים לבית – המדריך המלא.

פרויקט עיצוב פנים, עיצבה תהילה גור - פרייבט רום

בחירת רהיטים לבית - תעצבו נכון

זה נכון, הן בהקשר של ריהוט כללי לבית, קרי שולחנות, מיטות, ארונות וכדומה, וכן זה נכון בהקשר של ריהוט אקססוריס, כלומר דברים שמיועדים יותר לקישוט, גם אם אנחנו עושים בהם שימוש כזה או אחר. למשל, מדפים, כוורות, שידות או כל דבר אחר. אלה דברים שאולי נוכל להסתדר בלעדיהם, אך בשביל שהבית יהיה מסודר ומרוהט בצורה יפה, סביר להניח שאנחנו נרצה להשתמש בהם.

אם אנחנו מחפשים ריהוט לבית, אז יש לנו אפשרות מצד אחד ללכת אל חנויות כמו הום סנטר ורשתות אחרות, שמציעות לנו ריהוט מקטלוג, כולל אקססוריס, ואז במובנים מסוימים הבחירה היא הרבה יותר פשוטה. אנחנו פשוט יכולים להסתכל מה מציעים לנו, ומתוך הקטלוג או מתוך מה שקיים באולם התצוגה לבחור את מה שמתאים לנו.

אופציה אחרת, שונה מזו של הום סנטר ומקומות דומים, היא לפנות אל מעצבים וגלריות אשר מציעים לנו אפשרות לעצב את הריהוט שלנו בעצמנו. כאן אנחנו לוקחים חלק פעיל בתכנון ועיצוב הריהוט.

אנחנו מציגים תוכנית מסוימת, על פי מה שאנחנו צריכים, על פי מה שאנחנו רוצים, המעצבים והמתכננים במקום, מוציאים אותה לפועל. בצורה כזו, אנחנו גם נהנים מריהוט פרקטי ומותאם, וגם מריהוט מעוצב בצורה מותאמת במאה אחוז למה שאנחנו מחפשים.

כיצד נעצב ריהוט בעצמנו

נניח ואנחנו מעוניינים באקססוריס לחדר שינה, ריהוט שלא חובה אך הוא יכול להשתלב ולספק לנו עוד אמצעי שימושי, בין אם זה פתרון אחסון או כל דבר אחר. אנחנו יכולים כאמור לעצב אותו בעצמנו.

איך אנחנו עושים את זה? ראשית, אנחנו בוחנים את השטח שעומד לרשותנו, ואיזה חלק ממנו אנחנו מוכנים "לתרום" עבור אותו רהיט. שנית, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מה אנחנו צריכים מבחינה פרקטית ומה אנחנו מחפשים מבחינת עיצוב, כיצד אותו רהיט יכול להשתלב בחדר בצורה אופטימאלית.

נקודה שלישית, אנחנו צריכים להחליט מאילו חומרים אנחנו נרצה את אותו רהיט, הן על מנת שהוא יתאים לחדר והן על מנת שנוכל לשמר אותו כמה שיותר זמן.

תוכלו להגיע לביקור אצלנו בפרייבט רום – רהיטים בנתניה

המשך בקריאה: עיצוב סלונים – 5 טיפים >>

ראו עוד כאן: סלונים מעוצבים | חדרי שינה מעוצבים | חדרים מעוצבים | מערכות ישיבה | פינת ישיבה לסלון

Call Now Button דילוג לתוכן