חדרי שינה מעוצבים בסגנון מודרני

חדר השינה מהווה אתגר מרתק לכל עיצוב פנים. הנופך הרומנטי ואפילו המיתולוגי מתערבבים בצרכים הפונקציונליים של חלל שבו אנו מבלים כשליש מהיממה.

מה זה, בעצם, עיצוב בסגנון מודרני?

כשאנחנו מדברים על עיצוב חדרי שינה בסגנון מודרני, אנחנו מתכוונים לקשת רחבה מאוד של סגנונות שאינם נמנים על סגנונות מסורתיים קלאסיים (למרות שכבר יש לא מעט עיצובים 'מודרניים' שכבר נכנסו לקנון).
אחד הדברים שמאפיינים את חדרי השינה המעוצבים בסגנון מודרני זו גישה מאוד מינימליסטית שמעדיפה את השימוש בקווים ישרים ותכליתיים על פני קישוטים ועומס צורני – יותר גיאומטריה ופחות פרחים ופיתוחים.
בגזרת חומרי הגלם יש העדפה למתכת ולעץ מעובד בגימור מוקפד ויוקרתי.
פן חשוב נוסף בחדרי שינה בסגנון מודרני הוא הפן הפונקציונלי ואימוץ גישות ועקרונות מודרניים של תכנון החלל כמו הפנג שווי ומוטיבים אחרים של עיצוב יפני.

קטלוג חדרי שינה מעוצבים של פרייבט רום

חדרי שינה בסגנון כפרי, חדרי שינה כפריים 2023 - Private Room

שחור לבן וצבעים

כאמור, בחדרי שינה מודרניים ניקיון ומינימליזם הם שם המשחק.
המגמה הזו נמשכת גם בבחירת הצבעים.
זה לא מקרי שהרבה מאוד חדרי שינה מודרניים עשויים בסכמה של שחור לבן, שגם מייצר מראה יוקרתי בהשראת אמנים מודרניים כמו אשר וגם מחלק את החלל באופן מסודר שאינו "רועש" בעין.
עבור מי שמתעניין בחדרי מעוצבים בסגנון מודרני, ההמלצה שלנו היא לבקר בחלל התצוגה של Private room ברחוב הלח"י 21 בבני ברק ולהתרשם מכלי ראשון מכמה מערכות שינה מעולות בסגנון מודרני.

צפו בפרויקטים שלנו ⇐

Call Now Button דילוג לתוכן